Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T11:33:47+01:00
(x-3)² + (y+2)² = (x+3)² + (y-4)²
x²-9+y²+4=x²+9+y²-16
x²+y²-x²-y²=9-16+9-4
0=-20
zadanie bez odpowiedzi

(x+4)² + (y-1)² = (x+2)² + (y+3)²
x²+16+y²-1=x²+4+y²+9
x²+y²-x²-y²=4+9-16+1
0=0



Mam nadzieję, że pomogłam :D:D całuję i pozdrawiam ; ) ;*
2010-02-07T11:41:57+01:00

(x-3)² + (y+2)² = (x+3)² + (y-4)²
x²+9+y²+4=x²+9+y²+16
x²+y²-y²-x²=9+16-9-4
0=12

(x+4)² + (y-1)² = (x+2)² + (y+3)²
x²+16+y²+1=x²+4+y²+9
x²+y²-y²-x²=4+9-16-1
0=4