Odpowiedzi

2010-02-07T11:00:12+01:00
D)
2 ( x-6) mniejsze bądź równe 3- x
2x - 12 mniejsze bądź równe 3- x
2x + x mniejsze bądź równe 12+3
3x mniejsze bądź równe 15 : 3
x mniejsze bądź równe 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T11:01:33+01:00
A) x-3-2+x < 8
2x < 13
x < 7,5

b)x-3 / 4 < 1
x-3 < 4
x < 7

c) 0,3x-1 > -1,1+x
0,3x-x > 1-1,1
-0,7x > -0,1 / *10
-7x > -1
x < 1/7

d) 2 (x-6) < lub równe 3-x
2x - 12 < lub równe 3-x
2x +x < lub równe 12 +3
3x < lub równe 15
x < lub równe 5
2010-02-07T11:11:33+01:00
A)(x-3)-(2-x)<8
x-3-2+x<8
2x-5<8/+5
2x<13/:2
x<3/2

b)(x-3)/4<1/*4
x-3<4/+3
x<7

c)0,3x-1>-1,1+x/*10
3x-10>-11+10x
3x-10x>-11+10
-7x>-1/:(-7)
x<1/7

d)2(x-6)≤3-x
2x-12≤3-x/+x
3x-12≤3/+12
3x≤15/:3
x≤5

pozdrawiam