Napisz streszczenie katechezy ze strony 151-153. Zwróc szczególną uwagę na to, czym wspólnota Kościoła różni się od innych wspólnot.


To jest klasa szósta.
Nie musi byc aż takie długie. Około 8-9zdań. Ostatecznie 7.
Daje naj.
Spieszcie się.

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T12:38:13+01:00
W tym temacie mówiono o Wspólnocie i jej przykładach. Wspominano o wspólnotach rodowej, narodowej, majątkowej i interesowej albo wspólnocie serc. Słowa Jezusa na ten temat "Bóg powołał nas do wspólnoty z Synem swoim Jezusem Chrystusem, Panem naszym"(1 Kor 1,9). Ten tekst opowiaał o obietnicach Jezusa dla ludzi. O pośrednictwie kościoł, który gromadzi ludzi i w którym prowadzi liturgię. Mówiono o wierze opierającej się na słowach : "Kto spożywa moje Ciało i pije moją Krew, ma życie wieczne, a ja go wskrzeszę w dniu ostatecznym"(J 6,54)
O nauce uczniów przez Jezusa. A co najważniejsze, że w życiu trzeba się kierować przykazaniem Miłości - "Będziesz miłował Pana Boga swego, całym swoim sercem, całą swoją duszą, całym swoim umysłem, a bliźniego swego jak siebie samego."
256 3 256
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T13:37:50+01:00
Głoszenie ludziom istnienia królestwa Bożego na Ziemi jest znakiem solidarności Boga z ludźmi, znakiem miłości, które chce ich obdarować. Wiarę swą Kościół opiera na słowach Chrystusa: "Kto spożywa moje ciało i pije moją krew, ma życie wieczne ". Jezus wyjaśnia, że najważniejsze jest kierowanie się w życiu przykazaniem miłości Boga i człowieka rozwija tę miłość w człowieku, dając mu siebie w sakramencie Kościoła.


I możesz napisać przykazanie milosći !!
287 4 287