Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T10:56:21+01:00
A) graniastosłup trójkątny równoramienny
b) graniastosłup trójkątny prawidłowy
c ) graniastosłup o podstawie deltoidu
d) sześcian
2 3 2
2010-02-07T10:56:26+01:00
A]graniastosłup trójkątny o podstawie w kształcie trójkąta równoramiennego
b]graniastosłup prawidłowy trójkątny
c]graniastosłup prosty o podstawie w kształcie deltoidu
d]graniastosłu prawidłowy czworokątny
2 3 2
2010-02-07T10:58:03+01:00
B. graniastoslup prawidlowy trojkątny
c. graniastosłup prosty
d. graniastoslup prawidlowy czworokątny lub prostopadloscian
4 2 4