Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T10:58:31+01:00
4. Zachowywać nakazane posty i wstrzemięźliwość od pokarmów mięsnych, a w okresach pokuty powstrzymywać się od udziału w zabawach
5. Troszczyć się o potrzeby wspólnoty Kościoła

4)tzn poprostu nie sporzywać potraw miesnych w okresie postu oraz nie uczestniczyc w żadnych hucznych zabawach w okresie postu i pokuty.
5) aby troszczyć sie o potrzeby kościoła np jakies zbiórki charytatywne odnowienie kościoła ołtarza...
2 5 2
2010-02-07T10:59:31+01:00
4. Zachowywać nakazane posty i wstrzemięźliwość od pokarmów mięsnych, a w okresach pokuty powstrzymać się od udziału w zabawach.

W tym przykazaniu chodzi o to, aby w czasie wielkiego postu i w każdy piątek nie jeść mięsa , i powstrzymać się od udziału w dyskotekach itp.


5.Troszczyć się o potrzeby wspólnoty kościoła.

W tym przykazaniu chodzi o to, aby pomagać bliźniemu.

Myślę, że pomogłem.
2010-02-07T12:28:08+01:00
4. Zachowywać nakazane posty i wstrzemięźliwość od pokarmów mięsnych, a w okresach pokuty powstrzymywać się od udziału w zabawach.

Tzn. Należy przestrzegać postów w dniach, które są wyznaczone przez Kościół. W tych dniach nie jeść mięsa. A w dniach,w których jest spowiedź nie brać udziału w imprezach.


5.Troszczyć się o potrzeby wspólnoty Kościoła.

Tzn. Pomagać bliźnim, ponieważ to oni tworzą wspólnote. Gdy jest jakaś zbiórka na rzecz Kościoła to wspomagać ją.
1 5 1