Odpowiedzi

2010-02-07T11:10:42+01:00
Dlatego ze rosliny wodne sa przystosowane do zycia w wodzie .
Maja duzy dostep do wody i soli mineralnych odychaja tleem rozpuszczonym w wodzie . Rozpuszczone w wodzie składniki pobieraja cała powierzchnia . W wodzie sa inne ilepsze warunki niz na ladzie ; ))

Pozdrex :D
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:38:09+01:00
Często słyszymy,że rośliny opuściły środowisko wodne i "wyszły" na ląd.Musiały one stworzyć ochronę przed nadmierną utratą wody-środowisko wodne nie miało takich wymagań względem roślin,gdyż pobierały ją wraz z solami mineralnymi.Ich ciała wymagały odpowiedniego wzmocnienia.Dużym problemem był także sposób rozmnażania.Niektóre z nich nie potrafiły dostosować się do tych warunków całkowicie.
;)
29 4 29