Odpowiedzi

2010-02-07T10:58:28+01:00
Człowiek wykonuje to co Bóg mu każe, wszystkie działania człowieka to działania Boga.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:17:56+01:00
Rozumiem to tak, że człowiek ma swoje przeznaczenie z góry zaplanowane przez Boga. To Bóg wyznacza drogę i jeżeli z niej nie zboczysz to będziesz szedł Jego ścieżką. Wszystko to co jest zaplanowane przez Boga jest zrealizowane przez człowieka.