Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T17:58:19+02:00
Zeby nie było ze oszukuje i z neta sciagam :D:D


http://pl.wikipedia.org/wiki/Partie_polityczne_Polski

tu cos jest ^^
2009-10-08T17:58:20+02:00
# 1 Obecnie istniejące partie

* 1.1 Partie obecne w Sejmie
* 1.2 Partie obecne w Senacie
* 1.3 Partie obecne w Parlamencie Europejskim
* 1.4 Pozostałe partie

# 2 Partie historyczne

* 2.1 Nieistniejące już partie i ugrupowania Trzeciej Rzeczypospolitej
* 2.2 Partie PRL-u
* 2.3 Partie okresu wojennego i tużpowojennego
* 2.4 Partie II Rzeczypospolitej
* 2.5 Partie w okresie zaborów

# 3 Koalicje partii politycznych

* 3.1 Koalicje obecnie istniejące
* 3.2 Nieistniejące już koalicje III Rzeczypospolitej
* 3.3 Koalicje za rządów komunistycznych
* 3.4 Koalicje w II Rzeczypospolitej
* 3.5 Koalicje w okresie zaborów

# 4 Polska scena polityczna

* 4.1 Polskie partie określające się jako prawicowe
* 4.2 Polskie partie określające się jako lewicowe
* 4.3 Polskie partie określające się jako centrowe