Odpowiedzi

2010-02-07T11:07:04+01:00
*Nie wolno śmiecić w kinie
*Musi zachowywać się cicho i spokojnie podczas seansu
*Nie wolno rozmawiać
*Nie wolno używać telefonu
*Nie wolno głośno się śmiać
*Nie wolno rozrzucać popkornu

Pozdrawiam ;D
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T11:10:57+01:00
1. Nie spóźniać się na seans.
2. Zakupić wcześniej bilet.
3. Utrzymywać porządek.
4. Nie włączać telefonu komórkowego podczas spektaklu i nie bawić się nim np. dzwoniąc do kogoś czy pisząc esemesy bo to zakłóca oglądanie innym.
5. Nie śmiać się głośno podczas oglądania (można wyjątkowo podczas komedii, ale z umiarem).
6. Nie przeszkadzać innym swoimi zachciankami np. wyjściem do toalety.
7. Unikać zbędnych komentarzy, które mogłyby rozproszyć innych.
8.Nie szeleścić papierkami...
9.Nie rozmawiać w czasie seansu
27 4 27