Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T11:09:52+01:00
To znaczy płakać ale ze nie widać łez
to znaczy serce ciężkie jak dzwon ,coś mieć na sumieniu
1 1 1
2010-02-07T11:11:18+01:00
Serce jak dzwon powiedzenie oznaczające człowiek bardzo uczuciowego
2010-02-07T11:13:10+01:00
Płakać krokodylimi łzami-to ktoś, którego współczucie nie jest szczere
serce jak dzwon-człowiek mający zdrowe serce
Mam nadzieję, że pomogłam..........
Pozdrawiam
2 5 2