Odpowiedzi

2010-02-07T13:07:52+01:00
Np. Biczowanie Chrystusa (druga nazwa: sen św. Hieronima) Piero della Francesca,
-pojawiają się motywy antyczne: (posążek nad głową biczowanego, kolumny korynckie)
-anatomia jest poprawna
-(akurat w tym obrazie jest to mało widoczne), ale pojawia się styl mokrych szat
-no i pojawia się opanowana do perfekcji perspektywa zbieżna
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T17:19:12+01:00
Cechy sztuki renesansowej:
przestawianie nagiego, pełnego dynamizmu ludzkiego ciała
doskonale wyszczególnione części anatomiczne ludzkiego ciała
realizm i dynamizm
bogactwo form i różnorodność w tematyce
2 3 2