Odpowiedzi

2010-02-07T11:20:32+01:00
Podstawa tego graniastoslupa jest kwadrat
obw. podstawy=10cm
obw=4*a
10=4*a
a=2,5
a-bok podstawy
h-wysokość
h=3,5

pole boczne=a*h
pb=2,5*3,5
pb=8,75cm kwadratowych


1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T11:22:30+01:00
Obwod podstawy= 10cm
Pole boczne= a*a
pole boczne= 2,5*3,5=8,75cm²


Odp; Pole pow bocznej to 8.75 cm²
2010-02-07T12:55:48+01:00
Pole powierzchni bocznej = 10 cm * 3,5 = 35 cm kwadratowych