Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T18:09:50+02:00
...zagubionej młodzieży.
Wybrałam to zdanie,ponieważ w tej książce poruszane są trudne,zarazem potrzebne do omawiania problemy nastolatków.
2009-10-08T18:12:56+02:00
Ten obcy? jest książką o ciekawej i pouczającej przygodzie wakacyjnej czworga przyjacioł. Irena Jurgielewiczowa wskazuje na szereg niepokojących młodzież problemów, a w szczególności: problem przyjaźni oraz stosunki między dziećmi i dorosłymi. Pisarka stara się pomóc w rozwiązaniu tych kłopotów.