Odpowiedzi

2010-02-07T11:22:10+01:00
List:

Wiem, że bierzesz narkotyki. Ale zrozum, że to jest niewłaściwe..
Niszczysz w ten sposób siebie i swoje zdrowie. Przestań ćpać
to świństwo. To jej okropne.. Nie rób głupstw. Zastanów się nad swoim postępowaniem.. Jeśli chcesz to Ci pomogę skończyć z tym nałogiem.. Pozwól sobie pomóc. Proszę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:14:07+01:00
Droga xxxx

Piszę do Ciebie ten list, ponieważ dowiedziałam się, że zażywasz narkotyki. Bardzo zmartwiła mnie ta wiadomość. Uważam, że w ten sposób niszczysz sobie życie. Pamiętaj, że narkotyki nie są sposobem do zapomnienia i załatwienia swoich problemów. Domyślam się, że jest Tobie ciężko i bardzo mnie to martwi. Wiem, że postępujesz źle i dlatego bardzo chcę Ci pomóc. Jeżeli postanowisz zmienić coś w swoim życiu to pamiętaj, że ja Tobie zawsze pomogę.

xxxxxxxx