Odpowiedzi

2010-02-07T11:28:18+01:00
V=(9,2)²*8,8=744,832cm³
1cm=0,1dm
1cm³=0,001dm³
744,832cm³=0,744832dm³
1dm³=1l
czyli ta sól zmieści się w litrowym słoiku
18 3 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T11:30:21+01:00
2/3*11,2cm≈7,5cm-h-wysokość soli w pudełku
a=9,2cm

V-objętość soli w pudełku
V=a²×h
V=(9,2cm)²×7,5cm
V=84,64cm²×7,5cm
V=634,8cm³

1l=1dm³
1dm³=1000cm³
634,8cm³<1000cm³
634,8cm³<1l
Odp.Objętość soli w pudełku wynosi 634,8cm³, i zmieści się w litrowym słoiku.
41 4 41