Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T11:27:33+01:00
Francja 62 osoby/ km2
Belgia 334 osoby/km2
Holandii 23 os/km2
Luksemburgu 58 os/km2
Niemczech 300 os/km2
Włoszech 124 os/km2
Danii 4 os/km2
Irlandii 15 os/km2
Wielkiej Brytanii 22 os/km2
Grecji 20 os/km2
Hiszpanii 32 os/km2
Portugalii 10 os/km2
Austrii 14 os/km2
Szwecji 85 os/km2
Finlandii 66 os/km2

2 5 2
2010-02-07T12:09:18+01:00
A) 346
b)108
c)477
d)193
e)228
f)190
g)125
h)56
i)245
j)81
k)114
l)112
m)91
n)20
o)17 osób

wszystko w km2
1 1 1
2010-02-07T12:15:13+01:00
Belgia - 346 osób/km²
Francja - 95 osób/km²
Holandia - 397, 6 osób/km²
Luksemburg - 183, 45 osób/km²
Niemcy - 229,3 osób/km²
Włochy - 199,4 osób/km²
Dania - 127,9 osób/km²
Irlandia - 63 osób/km²
Wielka Brytania - 250,7 osób/km²
Grecja - 85,01 osób/km²
Hiszpania - 91,40 osób/km²
Portugalia - 116 osób/km²
Austria - 99,5 osób/km²
Szwecja - 20 osób/km²
Finlandia - 16 osób/km²
2 3 2