Mógł by mi ktos to przetlumaczyc?

Apfelbrei mit Zimtmütze
Käse-Muscheln
Apfelschmarren
Kirschenlaibchen
Bunter Sommersalat
Kohl-Kartoffel-Rabi-Pü
Bananen-Kokos-Milch
Mandelflocken
Beerenflocken
Milchreis
Chicorée-Rohkost
Möhren-Rohkostsalat
Früchtemüsli mit Nüssen
Nudeln mit Gemüsegulasch
Früchtequark
Obstsalat
Fruchtige Bananenpfannkuchen
Radieschen-Brote
Gebackene Birnenklöße
Rösti mit Spiegelei
Gefülltes Fladenbrot
Schlaraffenspeise
Gemüsepaella
Schnitzel mit Konfetti-Gemüse
Geschlagene Dickmilch mit Waldbeeren Schokoladencreme
Hähnchenfleisch-Rouladen mit Tomatenreis Schokoladen-Crêpes
Himbeerpfannkuchen
Sellerieschnitzel
Hoppla-Hopp
Spaghetti-Eis
Joghurt-Suppe
Steckerlfisch
Kartoffelbrei-Auflauf
Tortellini mit Käsesauce
Käsekartoffelauflauf
Würstchen im Schlafrock
Kinder-Fasching
Blätterteigpizza
Hackfleischbällchen
Käsespieße
Müslihäufchen
Baisers
Bananen-Mix
Frucht-Buttermilch
Gespenster-Fest
Giftpunsch
Gespensterfinger mit Blutsauce
Tausendfüßler
Käse mit jungen Mäuschen
Fliegenpilze
Gebackene Spinnennetze
Ballonfest
Blätterteigschnecken
Fischburgerchen
Spaghettisalat
Apfelmisu
Pfirsichbowle
Fondue für Kinder und Erwachsene

z góry dzienki;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T11:52:03+01:00
Marmolada z jabłek z czapką cynamonową
Muszle sera
Blizny jabłkowe
Bocheneczek wiśniowe
Kolorowa sałata lata
Ziemniak kapusty -Pü
Mleko bananowe
Kłaczek migdałowe
Kłaczek jagodowe
Ryż na mleku
Surówka cykorii
Surówka marchwi
Musli owocu z orzechami
Utuczą z gulaszem jarzynowym
Twaróg owocu
Sałatka owocowa
Owocowe naleśniki bananowe
Chleby rzodkiewki
Upieczone bryły gruszkowe
Rösti z jajkiem sadzonym
Napełniony chleb placka
Schlaraffenspeise -nie wiem
Gemüsepaella -cos z warzywami
Sznycel z jarzyną konfetti
Pobite mleko Dick z jagodami leśnymi kremu czekoladowego
Mięsne kogucika rolad z ryżem pomidora czekolada -Crepes
Himbeerpfannkuchen
Sznycel selera
Hop hopla
Jajka spagetti
Zupa jogurtu
Ryba wtyczki
Narastanie puree ziemniaczanej
Tortellini z sosem sera
Ziemniaczana sera narastania
Kiełbaska w szlafroku
Karnawał dziecka
Pizza ciasta francuskiego
Hackfleischbällchen - ryba cos
Käsespieße
Kupka musli
Bezy
Mix bananowy
Maślanka owocu
Święto ducha
Poncz trucizny
Palec ducha z sosem krwi
Tausendfüßler - nie wiem
Ser z młodymi myszkami
Muchomory
Upieczone sieci spin
Święto balona
Ślimaki ciasta francuskiego
Fischburgerchen - cos z ryba i haburgerem
Sałata spagetti
Apfelmisu - coś z jabłkiem
Czarka brzoskwiniowa
Fondeu dla dzieci i dorosła
2010-02-07T12:25:05+01:00
mus z jabłek z czapką cynamonową
Sery- Małże
Blizny jabłkowe
Bocheneczek wiśniowy
Kolorowa letnia sałatka
kapusta ziemniaczano kalarepkowa
mleko bananowo kokosowe
Płatki migdałów
płatki jagód
pudding ryżowy
surowa cykoria
sałatka z marchwi
Musli owocowe z orzechami
Gulasz warzywny z makaronem
Kwarki Owocowe
Sałatka owocowa
bananowo owocowe naleśniki
kanapki z rzodkiewką
Pieczone pierogi z gruszkami
placki ziemniaczane z jajkiem sadzonym
Miękkie pita
Schlaraffenspeise
Paella roślinne
Sznycel warzywny z konfetti
Zsiadłe mleko z dzikimi jagodami i kremem czekoladowym
Kurczak faszerowany z pomidorami i ryżem, czekoladowe naleśniki
naleśniki malinowe
Sznycel z selerem
Oops Hopp
Lody o smaku Spaghetti
Zupa jogurtowa
Steckerlfisch
Garnek ziemniaków
Tortellini z sosem serowym
Zapiekanka ziemniaczana z serem
Kiełbaski w cieście
karnawał dziecięcy
pizza z ciastem francuskim
klopsik
Sery Skewers
Sterty Musli
Bezy
Bananowy mix
maślanka z owocami
Duchy Festival
Poison Punch
Palce Duchów z sosem krwistym
Krocionogi
Sery z młodych myszy
latające ropuchy
pieczone sieci (? :D)
uroczystość balonowa
ciasto francuskie
hamburger rybny
Sałatka z spaghetti
Apfelmisu może mus jabłkowy --> Apfelmus
główka brzoskwini
Fondue dla dzieci i dorosłych

Pzdr :)