Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T11:24:22+01:00
Mapa to obraz kraju, kontynentu czy świata, natomiast plan może być miasta, ulicy
9 3 9
2010-02-07T11:24:55+01:00
Więc tak: (Plan jest obszarem niewielkiego obszaru powierzchni ziemi wykonanym w dużej skali ,a mapa odwrotnie-jest pomniejszonym obrazem Ziemi lub jej części,przedstawionym na płaszczyźnie przy użyciu znaków umownych.) :)) CECHY PLANU: Obejmuje nieduży obszar (miejscowości zazwyczaj) Posiada siatkę kwadratów lub prostokątów Traktuje powierzchnię Ziemi jako płaski obszar CECHY MAPY Obejmuje duże obszary Posiada siatkę kartograficzną Uwzględnia krzywiznę ZiEMI.
8 4 8
2010-02-07T11:29:26+01:00
Małe obszary ( np. miasta ) wykonujemy na planie, natomiast duże obszary ( np. państwa) umieszczamy na mapie. Czyli ogólnie plan zawiera mniejsze obiekty, a mapa większe.


PS : masz przyrodę dla klasy czwartej ? ja tez to mam ;)
7 3 7