Odpowiedzi

2010-02-07T11:28:50+01:00
Musimy to rozpisać na czynniki:

35=30+5
30*5=150
to nie te liczby,próbujemy dalej:

35=20+15
20*15=300
to nie te liczby,próbujemy dalej:

35=21+14
21*14=294
odp:Są to liczby 21 i 14.

Myślę, że pomogłem.
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T11:31:54+01:00
X + y = 35
x*y = 294

x = 35 - y
35y - y² = 294

x = 35 - y
-y² + 35y - 294 = 0
Δ = 1225 - 4*(-1) * (-294)
Δ= 1225 - 1176
Δ=49
√Δ = 7
y1 = -35 - 7/ -2 = 21
y2 = -35 + 7/ -2 = 16

x + y1 = 35
x = 14
x*y = 294
14*21 = 294
294=294

x=14
y=21

pzdr ;)


12 4 12