Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T11:29:30+01:00
1) Segregujemy śmieci
2) Przetwarzamy butelki itp.
3) Powstają ekologiczne samochody
2010-02-07T11:29:36+01:00
1.Dokarmiamy zwierzeta w zimie,
2.Nie wyrzucamy smieci do lasu,
3.Sprztamy w lasach
4.Wycinamy niepotrzebne krzaki
2010-02-07T11:29:52+01:00
Nie zasmiecamy wszelkich lasow rzek i polan
poruszamy sie srodkami komunikacji miejskiej zamiast wlasnym samochodem
jezdzimy rowerami zamiast autami
zakladamy na kominy filtry