Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T11:39:30+01:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszam wszystkim na pokaz turnieju rycerskiego który odbędzie się 23.05.br o godz. 12:00 w Szamotułach. Program uroczystości:
pieczeni kiełbasek
zabawy z rycerzami
przejażdżka bryczką
i różne inne atrakcje
Koszt 5 zł od osoby
Serdecznie zapraszamy
Organizatorzy
1 5 1
2010-02-07T11:39:36+01:00
Serdecznie zapraszam wszystkich rycerzy na turniej rycerski, który odbędzie się dnia 18.02.10r. w ( nazwa twojej miejscowości)
W programie imprezy przewidujemy:
- wybory najmężniejszego rycerza
- występ kapeli ludowej
- poczęstunek dla wszystkich uczestników.
Proszę o wcześniejszą rezerwację zaproszenia.
Organizator( twoje imie i nazwisko)
3 3 3