Odpowiedzi

2010-02-07T11:31:11+01:00
1) Segregujemy śmieci
2) Przetwarzamy butelki
3) Powstają ekologiczne samochody
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T11:33:33+01:00
-wyrzucac smieci do kosza
- ograniczyc uzywanie dezydorantów lub lakierów do włosów ( bo niszczą warstwę ozonową)
- segregowac śmieci
-Oszczędzac wodę
-Zakładac filtry na kominy
-Nie budowac coraz wiecej fabyk
- nie zanieczyszczać powietrza oraz wód
- nie wycinać drzew
- tankować samochody benzyną bezołowiową lub ropą