Odpowiedzi

2010-02-07T11:30:37+01:00
Czas przeszły - pomykałam
Czas teraźniejszy - pomykam
Czas przyszły - będę pomykała

Może źle zrozumiałam zadanie jeśli tak to sorki :D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T11:42:23+01:00
CZas przyszły:
liczba pojedyncza:
(ja) pomknę
(ty) pomkniesz
(on, ona, ono) pomknie

liczba mnoga:
(my) pomkniemy
(wy) pomkniecie
(oni,one) pomkną

CZas teraźniejszy:
liczba pojedyncza:
(ja) mknę
(ty) mkniesz
(on, ona, ono) mknie

liczba mnoga:
(my) mkniemy
(wy) mkniecie
(oni,one) mkną

Czas przeszły:
liczba pojedyncza:
(ja) pomknę
(ty) pomkniesz
(on, ona, ono) pomkną

liczba mnoga:
(my) pomkniemy
(wy) pomkniecie
(oni,one) pomkną



2010-02-07T12:31:33+01:00
Czas przyszły
lp.
1. pomknę
2.pomkniesz
3.pomknie
l.mn.
1.pomkniemy
2.pomkniecie
3.pomkną

czas teraźniejszy
lp.
1.mknę
2.mkniesz
3.mknie
l.mn.
1.mkniemy
2.mkniecie
3.mkną

Czas przeszły:
lp
1.mknęłam
2.mknęłaś
3.mknął/mknęła/mknęło

l.mn
1.mknęliśmy/mknęłyśmy
2.mknęliście/mknęłyście
3.mknęli/mknęły

l