Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T11:35:54+01:00
2888e.p.n.e XXIXw.p.n.e starożytność
2003r.p.n.e XXI w.p.n.e starożytność
1001r .p.n.e XI w.p.n.e starożytność
101r.p.n.e II w. p.n.e. starożytność
99 r p.n.e I w.p.n.e średniowiecze
16r I w starożytność
128r II w starożytność
988 r. X w średniowiecze
1485 r XV w średniowiecze
1905 r XXw nowożytnośc..
1999r XXw współczesność
3 4 3
2010-02-07T11:45:53+01:00
988r. = 2 poł 10 w, średniowiecze
1001r.p.n.e. = 2 poł 11 w p.n.e., średniowiecze
1999r. = 2 poł 20 w, współczesność
2003r.p.n.e = 1 poł 21w p.n.e.,starożytność
16r = 1 poł 1 w,starożytność
99 r p.n.e = 2 poł 1 w p.n.e,starożytność
101r.p.n.e = 1 poł 2 w p.n.e,starożytność
1485 r = 2 poł 15 w,średniowiecze
128r = 1 poł 2 w,starożytność
2888r.p.n.e = 1 poł 29 w p.n.e.,starożytność
1905 r = 1 poł 20 w,nowożytność

Chronologicznie:

2888e.p.n.e = 1 poł 29 w p.n.e.,starożytność
2003r.p.n.e = 1 poł 21w p.n.e.,starożytność
1001r.p.n.e. = 2 poł 11 w p.n.e., średniowiecze
101r.p.n.e = 1 poł 2 w p.n.e,starożytność
99 r p.n.e = 2 poł 1 w p.n.e,starożytność
16r = 1 poł 1 w,starożytność
128r = 1 poł 2 w,starożytność
988r. = 2 poł 10 w, średniowiecze
1485 r = 2 poł 15 w,średniowiecze
1905 r = 1 poł 20 w,nowożytność
1999r. = 2 poł 20 w, współczesność

Myślę, że pomogłem
2 5 2
2010-02-07T12:26:56+01:00
Chronologicznie:

2888e.p.n.e XXIXw.p.n.e starożytność
2003r.p.n.e XXI w.p.n.e starożytność
1001r .p.n.e XI w.p.n.e starożytność
101r.p.n.e II w. p.n.e. starożytność
99 r p.n.e I w.p.n.e średniowiecze
16r I w starożytność
128r II w starożytność
988 r. X w średniowiecze
1485 r XV w średniowiecze
1905 r XXw nowożytnośc..
1999r XXw współczesność
2 3 2