Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T11:31:51+01:00
Wśród chrzescijan,poniewaz wierze w Boga.Chrzescijanstwo jest moja religia.I to w nia wierze a nie w zadna inna.
2010-02-07T11:37:19+01:00
Ja chciałąbym się znaleść we świecie chrześcijan, gdyż sama jestem chrześcijanką. Chrześcijanie mają jednego Boga, w postaci Trójcy Świętej. W tej religi nie trzeba składać żadnych krwawych ofiar. Są wyznaczone prawa, których trzeba przestrzegać np. 10 Przykazań Bożych, 6 Prawd Wiary itp. Historia chrześcijanin jest prawdziwa, są na to pisemna dowody m.in. Pismo Święte, które zwiera prawdziwe fakty z życia Jezusa Chrustysa, który przyszedł an ziemię aby umrzec za nasze grzech, oraz różne przypowieści o cudach i uzdrowieniach.