Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T11:51:02+01:00
Zadanie 1
` W dziedzinie kultury Rzymianie uważali Hellenów za niedościgły wzór. Uczyli się ich języka, sprowadzali z Grecij dzieła sztuki lub wykonywali ich kopię . Na utworach greckich pisarzy wrorowali się m. in. Wergiliusz, Horacy i Owidiusz
zadanie 2
- Kamienne drogi,
- Mosty,
- Akwedukty,
- Wodociągi
- Łaźnie
31 3 31
2010-02-07T11:53:41+01:00
Pierwszego niewiem ale wynalazki Rzymian to:łuka triumfalny,akwedukty,amfiteatry,świątynie
13 2 13