Odpowiedzi

2010-02-07T15:14:18+01:00
Uważam, że tak, ponieważ Polska jest w Unii Europejskiej i jak w innych krajach należących do UE powinna mieć walutę obowiązująca w tych krajach. Walutą euro moglibyśmy się posługiwać w innych krajach, nie musielibyśmy wymieniać pieniędzy w kantorach. Znacznie ułatwiłoby to nasze życie.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T18:46:43+01:00
Uważam, że tak, ponieważ Polska jest w Unii Europejskiej i jak w innych krajach należących do UE powinna mieć walutę obowiązująca w tych krajach. Walutą euro moglibyśmy się posługiwać w innych krajach, nie musielibyśmy wymieniać pieniędzy w kantorach. Znacznie ułatwiłoby to nasze życie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:51:33+01:00
NIK - badanie legalności, gospodarności, rzetelności i celowości dzialań organów administracji panstwowej i NBP
Rzecznik Praw Obywatelskich - stoi na straży praw człowieka i obywatela
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji - stoi na straży wolnosci slowa i prawa do informacji