Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T18:28:16+02:00
Fauna: antylopy, zebry, lwy, słonie, krokodyle, hieny, wielbłądy, bawoły, moskity, muchy tse - tse, barwne ptaki, skorpiony.


Flora: baobaby, akacje, daktyle, krzak kusso, bananowce, ogromne osty i wrzosy.
20 4 20
2009-10-08T18:32:35+02:00
Zwierzęta: Rośliny:
-palmy,
-lew, -baobaby,
-słoń, -bananowce,
-Żyrafa, -daktylowce,
-Antylopy, -sykomory
-Hieny.
Miłego!
10 3 10