Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T15:46:17+01:00
1.Muzyka rządzi mną,
ja bardzo wierzę w nią.
(Nadaje życiu sens,
po prostu tak już jest)
Melodia piękno swe
ukazać ludziom chce.
(Miłością darzy nas
umila zawsze czas)
Daj z siebie to co dobre
daj z siebie to dobre,
muzyka odwdzięczy się
Nie karz melodii tej uciszać swych dźwięków
zostaw swobodę jej, ma tak dużo wdzięku.
Nie karz melodii tej uciszać swych dźwięków
zostaw swobodę jej, ma tak dużo wdzięku.
Ona lekiem jest na złamane serce,
więc bardzo pokochaj ja no i nic więcej.
W niej oparcie masz na całe swe życie.
Wiedz, że odwdzięczy ci się.

2.Kiedy zapłaczesz znów,
modlitwę piękną zmów.
(Możesz wyśpiewać też,
pamiętaj rób jak chcesz)
Poczuj jak chroni cię,
tak tobą troszczy się.
(Radość to ważna rzecz,
bądź już szczęśliwy lecz)
Daj z siebie to co dobre
daj z siebie to dobre,
muzyka odwdzięczy się.
Nie karz melodii tej uciszać swych dźwięków
zostaw swobodę jej, ma tak dużo wdzięku.
Nie karz melodii tej uciszać swych dźwięków
zostaw swobodę jej, ma tak dużo wdzięku.
Ona lekiem jest na złamane serce,
więc bardzo pokochaj ja no i nic więcej.
W niej oparcie masz na całe swe życie.
podkładu niestety nie ma:))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T15:55:30+01:00
Niestety podkładu nie ma ale fajna piosenka, może to pasuje do Pada Śnieg

1Zasypało, nas na biało.
Śniegu tyle, że aż strach,
białe łąki, białe pola,
wszystko białe dookoła.

Ref. Pada, Pada śnieg
Marzną nosy, marzną uszy,
Pada, Pada śnieg,
Wszystko dziś zapruszy.

2 Za oknami, za zaspami,
widać dzieci z saneczkami.
Śmieją bawią się wesoło,
a to wszystko widać jest wokoło.

Ref. Pada, Pada śnieg
Marzną nosy, marzną uszy,
Pada, Pada śnieg,
Wszystko dziś zapruszy.