Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:02:23+01:00
17+19 = 36

5 cm to 500mm

500/36 = 13,9 ≈ 14mm

podziel ten odcinek 5 cm na odcinki o dlugosci 14mm.

Nastepnie odmierz 17 takich odcinkow z lewej strony i narysuj dużą krechę.

I teraz masz juz podzielone w stosunku 17:19
3 2 3
2010-02-07T12:03:56+01:00
Musisz na poczatku narysowac odcinek podziel 5 cm na 36 cześći . ewntualnie narysowac 5 cm w skali tak aby cała długośc odcika miała w zeczywistości 36 cm a napiszesz ze 5 i elegancko w tedy to narsujesz :)
4 2 4