Odpowiedzi

2010-02-07T12:10:58+01:00
Ludzie bronili się przed wiarą w jednego Boga, ponieważ ten jeden Bóg dawał przykazania - co chcąc nie chcąc ludzi zniewalało. Woleli się bawić, mieć kilka żon. itp dlatego odrzucali Boga.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:11:55+01:00
Według mnie nasi przodkowie, bali się nieznanego. Byli przyzwyczajeni do wiary w siły przyrody i inne bóstwa. Bronili się przed religią chrześcijańską, ponieważ Bóg była dla nich nieznaną osobą. Ludzie zazwyczaj nie lubią zmian. Więc nowa religia była rzeczą przed którą chcieli się bronić. Gdyby teraz nam ktoś kazał zmienić przekonania życiowe i religie byli byśmy przeciwni zmianom.
4 2 4
2010-02-07T12:31:24+01:00
Ludzie bronili się przed wiarą w jednego Boga, ponieważ ten jeden Bóg dawał przykazania - co chcąc nie chcąc ludzi zniewalało. Woleli się bawić, mieć kilka żon. itp dlatego odrzucali Boga.
1 1 1