Odpowiedzi

2010-02-07T12:09:46+01:00
2,8*2,8 = 7,84dm^2 * 6 = 47,04dm^2
pole powierzchni tego szescianu wynosi 47,04 dm^2 (^= do potegi)

2,8^3 = 2,8 * 2,8 * 2,8 = 21,952 dm^3
objetosc tego szescianu wynosi 21,952dm^3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:10:56+01:00
A=2,8dm
V=a³
V=21,952dm³
Pc=6kwadratów
Pkwadratu=2,8²
Pkwadratu=7,84dm²
Pc=7,84×6
Pc=47,04dm²
2010-02-07T12:13:16+01:00
Oblicz pole powierzchni i objętość sześcianu o krawędzi 2,8 dm ?

Pc=6a²
Pc=6*(2,8dm)²
Pc=6*7,84dm²
Pc=47,04dm²

V=a³
V=(2,8dm)³
V=21,952dm³