Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:10:16+01:00
Liczba ludności -38mln
40/100*38
0,4*38= 15miliinów i 200 tysięcy ludzi zamieszkuje obszary zagrożone ekologicznie
2 5 2
2010-02-07T12:13:31+01:00
38 482 919 <-- jest to liczba osób z z 2009 roku

38 482 919 x 40/100 = 38 482 919 x 2/5 = 76 965 838/5 = 15 393 167,6 osób jest zagrozonych
1 1 1
2010-02-07T12:32:09+01:00
Ludność polski- ok. 38mln
40% z 38 000 000=
40/100 × 38 000 000=
40 × 380 000= 1 520 000

Odp. Jest to 1 mln. 520 tys. ludzi.
2 1 2