Odpowiedzi

2010-02-07T12:10:49+01:00
Geneza opowiadania "Stary człowiek i morze".

Pomysł napisania opowiadania zrodził się po przeczytaniu notki prasowej w gazecie Esquine o rybaku, który złowił ogromną rybę, ale nie dowiózł jej do domu, gdyż pożarły ją rekiny.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:21:08+01:00
Genezą utworu "Stary człowiek i morze" było przeczytanie w miejscowej prasie fragmentu o Starym Rybaku. napisal ja hemingway na podstasiwe autentycznej historii, warto tez dodac ze dedykowana jest legendarnemu baseballiscie joemu di maggio ktory byl postacia autentyczną.
29 4 29
on nie przeczytał o tym w gazecie lecz sam był świadkiem tego wydarzenia, podczas gdy łowił ryby na wybrzeżu kuby ( gdyż był świetnym rybakiem i lubił to zajęcie ) radzę doczytać ;*