Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:13:42+01:00
1. Należy myć ręce przed posiłkiem i ich przygotowaniem, myć owoce i warzywa przed zjedzeniem, dbać o higienę posiłków, kupować jajka i mięso od znanych sprzedawców.
2. dżdżownicę spulchniają glebę, tworzą próchnicę. żaby nie wiem. xd chyba to że zjadają owady. ;p
2010-02-07T16:47:35+01:00
Częste mycie rąk!!dbanie o Higiene,krochmalenie poscieli
2Ddzownice spulchniaja glebe co sprzyja rolnictwu.