Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:15:49+01:00
Dla mojego przyjaciela, Edwarda Dąbrowskiego, za bezinteresowną pomoc, zrozumienie i serdeczną troskę. Dedykuję Ci tę książkę, abyś czytając ją, mógł wspomnieć chwile spędzone ze mną na serdecznej rozmowie.

Jan Kowalski


Warszawa, 14 marca 2010r.
30 4 30
2010-02-07T12:19:15+01:00
Kochanemu przyjacielowi Rafałowi,
Byś nigdy nie utracił wiary w marzenia, mam nadzieje że moja książka Ci w tym pomoże
18 3 18
2010-02-07T12:21:02+01:00
Warszawa 12.01.10 Drogi Kubo!

Z okazji Twoich 16 urodzin pragnę podarować Ci książkę Wojciecha Cejrowskiego pt ,,Boso przez świat,,.Życzę Ci ,abyś tak jak bohater tej wspaniałej książki odnalazł swój sens w życiu.
Kasia
17 4 17