Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:17:00+01:00
Wydaje mi sie ze tlenu.
Powietrze mozemy wykorzystywac do:
oddychania,
dzieki niemu zyja rosliny, zwierzeta,

sprężone powietrze mozemy wykorzystac w:
laboratoriach dętystycznych, fotograficznych

ciekły azot (azot wystepuje w powietrzu) mozemy wykorzystac do chlodzenia roznych urzadzen.
2010-02-07T14:33:39+01:00
Tlen.

Inne przykłady?
Wszelakie spalania, katalizator, fotosynteza, oddychanie itp...