Odpowiedzi

2010-02-07T12:17:54+01:00
X-pierwsza liczba
y-druga liczba
x+y=35 |×4
1,2x+0,8y=38 |×(-5)

4x+4y=140
-6x-4y=-190
-2x=-50
x=25
y=10
2 4 2
2010-02-07T12:18:07+01:00
X+y=35
6/5x+4/5y=32/*5
6x+4y=160/:2
3x+2y=80
x+y=35/*(-2)
3x+2y=80
-2x-2y=-70
dodajemy stronami, czyli
x=10
y=35-10=25
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:18:13+01:00
X+y=35 / ×4
1,2x+0,8y=38 / ×(-5)

4x+4y=140
-6x-4y=-190

-2x=-50 / :(-2)
-6x-4y=-190

x = 25
-6*25-4y=-190

x=25
y=10
3 2 3