Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T18:39:28+02:00
4/625= 4/5*5*5*5 = 4 * 5 * 5 = 100
1/4 = 1/ 2*2 = 1*2 = 2
1/1000= 1/ 2*2*2*5*5*5 = =1*2*5/2*5 =10/10
7/9=7/3*3=7*3=21
10/27 - 3 stopnia =10/3*3*3=10*3 = 30
14/25 - 3 stopnia = 14 /5*5 = 14/25
3/8 - 3 stopnia = 3/ 2*2*2 = 3*2 = 6
2009-10-08T18:39:56+02:00
√⁴/₆₂₅ = ²/₂₅
√¹/₄ = √¹/₂
√¹/₁₀₀₀ = ¹/(₁₀√10)
(√⁷/₉ = √7)/₃
∛¹⁰/₂₇ = ¹/₃ ∛10
∛³/₈ = ¹/₂ ∛3
  • Użytkownik Zadane
2009-10-08T19:06:22+02:00
4/625=4*25=100
1/4=1*2=2
1/1000=1(10/10)
7/9=7*3=21
10/27 - 3 stopnia=10*3=30
14/25 - 3 stopnia=14/25
3/8 - 3 stopnia=3*2=6