Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T12:29:12+01:00
Zad 2

w pierwszej grafice dominuje kolor czarny natomiast w drugiej kolor biały.
W pirwszej występyją ostre kontury a w drugiej słabo widoczne kontury.na pierwszym obrazie postacie są tak jakby geometryczne ... "kwadratowe " na drugim są bardzo kształtne.

Zad. 4

wykorzstaj zad 2 tam opisałem !

Zad 8

tu też skorzystaj z 2 zzadania i z tych słów ...

7 2 7
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T15:24:41+01:00


w pierwszej grafice na zdjęciu dominuje kolor czarny, a w drugiej kolor biały.
W pierwszej występują mocne kontury grafiki a w drugiej słabo widoczne mocne kontury.

Zad. 4

skorzystaj z zasobu słów w 2 ćwiczeniu.

Zad 8


skorzystaj z zasobu słów w 2 ćwiczeniu.
5 1 5