Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:25:10+01:00
P=2*11*11+2*11*11+2*11*11=242+242+242=726dm
P=2*5*4,7+2*4,7*20+2*5*20=47+188+200=435cm
2010-02-07T12:25:56+01:00
A)Pc=6×11²
Pc=726dm²
b)Pp=5×4,7
Pp=23,5cm²
Pb=2×5×20+2×4,7×20
Pb=200+188
Pb=388cm²
Pc=2Pp+Pb
Pc=435cm²
2 3 2
2010-02-07T12:31:20+01:00
A) 11dm x 11dm x 11dm
6*(11dm*11dm)= 6*121dm kwadratowych= 726dm kwadratowych

b) ,5cm x 4,7 cm x 20 cm
2*(5cm*4,7cm)+2*(5cm*20cm)+2*(4,7cm*20cm)= 2*23,5cm kwadratowych+ 2*100cm kwadratowych+ 2*94cm kwadratowych= 435cm kwadratowych