Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T12:29:08+01:00
To jest tabelka,,,xD

36cm
10cm
2cm
10km
3a
2 razy b


13cm
16cm
2m
2cm
b
a




Licze na naj,,,xD
18 3 18
2010-02-07T12:30:57+01:00
Dł boku | 12cm | 3 1\3cm | 2cm | 10km | a | 2xb |
ob. boku | 36cm | 10cm | 6cm | 30km | ax3 | 6xb |


dł. podstawy | 3cm | 1m | 2m | 20 cm | a | b |
dł ramienia | 5cm | 7 1/2m | 7m | 20 cm | b | a |
ob. trojkata | 13cm | 16m | 16m | 60 cm | a+b+b | b+a+a |

:****
14 3 14
2010-02-07T13:09:26+01:00
Według mnie to powinno być tak:
1.36cm
2.10cm
3.2cm
4.10km
5.3a
6.2b

1.13cm
2.16cm
3.2m
4.2cm
5.b
6.a
10 3 10