W minimum 10 zdaniach opisz zimowy krajobraz, który widzisz w swoim oknie.Na jutro.
Pod spodem macie napisane co ja widze w swoim oknie i jakoś mi to ładnie sformułujecie, i coś dodacie od siebie do tego proszę!! a jak nie to sami to napiszcie:)!!

W swoim oknie widzie dzieci, które na podwórku lepią bałwanki i rzucają sie śnieżkami. Widzę też plac zabaw , na którym starsi chłopcy huśtają się na ośnieżonych huśtawkach. W około mojego bloku widze wiele innych bloków, w których mieszkają moi mili sąsiedzi.

2

Odpowiedzi

2010-02-07T12:31:16+01:00
Obudziłam się dziś tak jak to zwykle bywa około godziny 8, pierwsze co zrobiłam to spojrzałam przez okno.
Zazwyczaj rzucę okiem na widok za nim, jednak tego dnia chwila zajęła mi całą godzinę.
Z chmur sypał się biały śnieg. Wszystkie drzewa były pokryte puchem, a ptaki skubały słoninkę, którą mój ojciec przyczepił do jabłonki.
Dzieci sąsiada lepiły bałwana. Na ich twarzy malowały się uśmiechy od ucha do ucha.
To przepiękny zimowy obraz.


11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T12:34:12+01:00
Moje powdóerko zimą wygląda bajecznie.
Przy odrobinie wyobraźni można na nim zobaczyć wszystko .
Ulepiony przezemnie bałwan wygląda jak jego starżnik.
Długie sople zwisają z dachu i przypominają drogocenne diamenty.
Zaspy wyglądają jak wyskokie góry Alpy.
Drzewa są pięknie oszronione.
Widząc to wszystko jestem barzdo szczęśliwa.
Kocham patrzeć przez okno gdy jest zima.
Chociaż jest zimno na dworze zamierzam dzis wyjśc na sanki ...
I wyobrazic sobie że jestem królową śniegu a moje piekne podwórko to moje króletwo.
12 2 12