Odpowiedzi

2010-02-07T12:36:01+01:00
A)V=a³
V=8×8×8
V=512cm³
b)V=a³
V=19×19×19
V=6859dm³
c)v=a³
V=7,1×7,1×7,1
V=357,911cm³
d)V=a³
V=20×20×20
V=8000m³
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:36:50+01:00
A)V=a³ V=8×8×8 V=512cm³

b)V=a³ V=19×19×19 V=6859dm³

c)v=a³ V=7,1×7,1×7,1 V=357,911cm³

d)V=a³ V=20×20×20 V=8000m³
6 4 6
2010-02-07T12:37:48+01:00
A.
V=a³
V=8³
V=512 cm³
B.
19dm = 190 cm
V=a³
V=190³
V=6859000cm³
C.
V=a³
V=7,1³
V=357,911 cm³

D.
v=a³
V=20³
V=8000m³
1 5 1