Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:37:13+01:00
108cm:2=54cm
54cm:4,5=12cm
54cm-12cm=42cm
P=12cmx42cm=504cm²

Licze na naj..:***
7 4 7
2010-02-07T12:39:59+01:00
X - krótszy bok
3,5x - dłuższy bok
obw.= 108 cm

obw.=2a+2b
108cm = 2*x + 2*3,5x
108cm= 2x+7x
108cm= 9x
9x= 108cm
x= 12cm

P=a*b
a=x=12cm
b=3,5x=3,5*12= 42

P=12cm*42cm
P= 504cm2
3 3 3
2010-02-07T12:41:11+01:00
A-jeden bok
b-drugi bok


2a+2b=108
a=3.5b

2(3,5b)+2b=108
a=3,5b

7b+2b=108
a=3,5b

9b=108/9
a=3,5b

b=12
a=3,5*12

b=12cm
a=42cm



P=a*b
P=12*42=504cm2
2 3 2