Odpowiedzi

2010-02-07T12:40:06+01:00
Oznaczmy szukane boki przez a i b . Wiemy, że
{ a b 4 = 7 2a + 2b = 11 { a = 47b 2a + 2b = 11

Prowadzi to do równania
2⋅ 4b-+ 2b = 1 1 / ⋅7 7 8b+ 14b = 7 7 22b = 77 77- 7- b = 22 = 2 .

Stąd 4b a = 7 = 2
Czyli :
2cm i 3,5 cm

pOzDrAwIaM^^

Jak jakieś niejasności pisz xD ^^
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T12:40:18+01:00
Obwód prostokąta o bokach długości 4 i 7 jest równy 4×2 + 7×2= 22cm. Ponieważ dany prostokąt ma obwód 11cm, jest dwa razy mniejszy.
Jego boki mają zatem długości 2cm i 3,5cm.