Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:58:28+01:00
3)
IIa
4+5+4+5+3+1+2+1=25 chyba w odpowiedzi jest błąd musi wyjść 25
IIb
1+2+2+6+2+4+2+1=20
IIc
1+3+1+4+5+4+2=20

4)
średni wynik dla klasy=ilość punktów razy ilość uczniów podzielić przez ilość uczniów
IIa
(1*4+2*5+3*4+4*5+6*3+8*1+9*2+10*1)/25=
(4+10+12+20+18+8+18+10)/25=100/25=4

IIb
(2*1+3*2+4*2+5*6+7*2+8*4+9*2+10*1)/20=
(2+6+8+30+14+32+18+10)/20=120/20=6

IIc
(3*1+4*3+5*1+6*4+8*5+9*4+10*2)/20=
(3+12+5+24+40+36+20)/20=140/20=7

najłatwiejszy był dla uczniów z klasy IIc

średni wynik dla wszystkich klas
(IIa+IIb+IIc)/3=(4+6+7)/3=17/3=5,6
2010-02-07T13:08:37+01:00
3,
IIa
4+5+4+5+3+1+2+1=25
IIb
1+2+2+6+2+4+2+1=20
IIc
1+3+1+4+5+4+2=20

4)
IIa 4*1+2*5+3*4+4*5+6*3+8*1+9*2+10*1=100
100: 25=4pkt

IIb
2*1+3*2+4*2+5*6+7*2+8*4+9*2+10*1=120
120:20=6 pkt

IIIb
3*1+4*3+5*1+6*4+8*5+9*4+10*2=140
140:20=7 pkt
Odp. Sprawdzian był najłatwiejszy dla klasy II c