Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T12:40:31+01:00
0,8mm * 150 =120mm = 12cm

Ty:
wzrost * 150

np. 170cm * 150 =25500 cm =255m
2 5 2
2010-02-07T12:40:43+01:00
A.
0,8*150=120mm=12cm

np 180*150=27000cm=270m
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:42:32+01:00
X- dlugosc pchly
x*150 = odleglosc skoku pchly
0,8 mm*150=120mm=1,2cm

za x wstawiasz swoj wzrost 9aby oliczyc swoja sprawnosc skoku takiej jak ma pchla) mnozysz razy 150 i masz juz wynik
np Twoj wzrost to 1,7m
1,7m *150 = 255m skoku
5 4 5