Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T12:44:05+01:00
0,005kgx1000000=5000kg=5t
Odp.: Wygrana wazylaby 5 ton.
:********
ale 10mln zł jest do wygrania a nie 1mln
ale 10mln zł jest do wygrania a nie 1mln
2010-02-07T12:45:05+01:00
Milion to 1 000 000
jeżeli 1 moneta waży 0.005kg
to 1 000 000 monet waży x ?

x=(1 000 000 * 0,005kg)/1 = 5000kg czyli 5 ton .
2010-02-07T12:45:06+01:00
1zl - 0,005kg
1000000 - x kg
x = 1000000 * 0,005/ 1 = 5000 kg