Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T12:47:25+01:00
Polistyren (PS) - opakowania
Polietylen (PE) - butelki, torby
Melolak - gniazda elektryczne
Polipropylen (PP) - syfon umywalkowy, pojemnik na produkty sypkie
Polipropylen (PP) - doniczki
Polipropylen (PP) - skrzynka transportowa
Polichlorek winylu (PCV) - kolanka w instalacjach wodociągowych
Polichlorek winylu (PCV) - rynny
Polimetakrylan metylu (PMM) - osłony świateł samochodowych
Polistyren (PS) - zabawki
44 4 44
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T12:48:11+01:00
Gniazda elektryczne
syfon umywalkowy, pojemnik na produkty sypkie
butelki, torby
opakowania
doniczki
skrzynka transportowa
kolanka w instalacjach wodociągowych
rynny
osłony świateł samochodowych
zabawki
31 3 31